گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کربلایی جواد مقدم | جلسه شب 20تا 22 رمضان 1394

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

کربلایی جواد مقدم |  شب وفات حضرت زینب (س) 1394 | سایت نوحه کربلایی جواد مقدم | بین الحرمین تهران
جلسه بصورت صوتی و تصویری  آماده دانلود میباشد.






شب22

ناله یِ بابا قطع شد ، دله ما بی طاقت شد ( زمینه )


من کبوترِ جَلدِ روزه ها ، این شده آقا تقدیرم ( شور )


دل جان گرفته با دم این دم همیشه ( شعرخوانی )


بی تو که باشم حوصله مم سر میره ( شور )


فقط چند سال بذار بیام حرم ( شور )


شب 21

تصویری:

علی مولایِ منه ، علی مولایِ توئه ( شور )

شدم چه بی انگیزه بابا،دورت بگردم ( واحد )

منزلت هر شبِ قدری علی ( واحد )

کشتن تو رو اما خدا رو شکر کفن که داشتی ( شور و روضه )

صوتی:
حیدر داری میری و کوچه خیسه بارونه ( زمینه )

علی مولایِ منه ، علی مولایِ توئه ( شور )

شدم چه بی انگیزه بابا،دورت بگردم ( واحد )

منزلت هر شبِ قدری علی ( واحد )

نغمه یِ قلبم علنی ، علی عشقه منی ( واحد )

ما جیره یِ دائمی ز کوثر داریم ( شعرخوانی )

کشتن تو رو اما خدا رو شکر کفن که داشتی ( شور و روضه

شب20

تصویری:
امشب دلم هوایِ گریه داره ( واحد )

ذکر لبِ پهلونا یا علی مولا مدد ( واحد )

هر نفسِ دلم پر غمش ( شور )

صوتی:
هر که غمت را خرید ، عشرت عالم فروخت ( شور )

ساقیا چه با صفایی ، با وفا چه با وفایی ( شور )

من تو رو دارم ، هیچی نمی خوام ( شور )

امشب دلم هوایِ گریه داره ( واحد )

ذکر لبِ پهلونا یا علی مولا مدد ( واحد )

زبانم با علی هو غرق مستی است ( شعرخوانی )

تویِ دستاش قلب عاشق گرم تپیدن ( شور )

هر نفسِ دلم پر غمش ( شور )


  • سید مهدی حسینی

جواد مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی