گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دیوانه بین کوچه و بازار خوشترست - رسول اکرم (ص)

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ



دیوانه بین کوچه و بازار خوشترست
از هر چه بگذرم سخن یار خوشترست
یعنى کلام حیدر کرار خوشترست
من عاشق محمدم و جار میزنم

در باطن سکوت،عذاب است، شک نکن
حرف حساب حرف حساب است، شک نکن
دنیاى بى رسول خراب است، شک نکن
این حرف نیست، چند کتاب است، شک نکن
من عاشق محمدم و جار میزنم

عبد محمدیم اگر، نوش جانمان
پیوند خورده ایم به دریاى بى کران
فریاد می زند جگرم موقع اذان
اى اهل عرش، اهل زمین، اهل آسمان
من عاشق محمدم و جار میزنم

 باید به جاى آه کشیدن دوا نوشت
یاایهاالرسول، به جاى دعا نوشت
باید همیشه بعد نبى آل را نوشت
معراج هم که رفت در آنجا خدا نوشت
من عاشق محمدم و جار میزنم

 جبریل را فرشته نگو نوکرش بگو
یا نه غلام حلقه بگوش درش بگو
بالاتر از همه ست، نه بالاترش بگو
جان نفس نفس زدن دخترش، بگو
من عاشق محمدم و جار میزنم

 دونیم می کند تن هتاک را على
ما هم سپرده ایم به شیرخدا، على
فریاد می زنم صد و ده بار یا على
یامظهرالعجائب و یا مرتضى على
من عاشق محمدم و جار میزنم

 بالاتر است از همه مردم زمین
هر آن کسى که با صلوات است همنشین
لحظه به لحظه با نفس امّ مومنین
فریاد می زند جگر من فقط همین
من عاشق محمدم و جار میزنم

یزدان نوشت، حیدر کرار هم نوشت
دست شکسته، دست گرفتار هم نوشت
زهرا میان آن در و دیوار هم نوشت
با خون خویش بر نوک مسمار هم نوشت
من عاشقم محمدم و جار می زنم
علی اکبرلطیفیان

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی