گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گل باغ دل لیلا علی اکبر علی اکبر

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ق.ظ

گل باغ دل لیلا علی اکبر علی اکبر

ای به دستت دل بابا علی اکبر علی اکبر

زینب آیینه و قرآن به روی دست گرفته

شده پاره دل لیلا علی اکبر علی اکبر

برو اما پسر من پیش بابا قدمی زن

ای قدمهات همچو زهرا علی اکبر علی اکبر

تشنه کامی پسر من پدرت تشنه تر از تو

تشنه ات نیزه ی اعدا علی اکبر علی اکبر

دیده واکن پسر من سخنی با پدرت گو

بی تو بابا شده تنها علی اکبر علی اکبر

دشمنم کف زند و من کف افسوس برایت

دل بابا شده غوغا علی اکبر علی اکبر

رخ نهاده به رخ تو خواهر خونجگر من

زینبم می کند آوا علی اکبر علی اکبر

نظری کن که ابوالفضل پریشان تو گشته

خون چکان دیده ی زهرا علی اکبر علی اکبر

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی