گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدح و مناجات با امام رضا (ع)

زمزمه - سرود

 

الا طبیب جان ، که بهتر از جانی

امید قلب من ، حضرت سلطانی

تو هشتمین نور داوری ، به کل عالم تو سروری

پاره قلبی به مصطفی ، فرزند زهرا و حیدری

آقام آقام اباالحسن آقام

******

بدون لطف تو ، زار و زمینگیرم

اگه نیام مشهد ، بدون که می میرم

شکرخدا مهمان توام ، کبوتر ایوان توام

بهشت و دیگه میخوام چیکار ، من زائر رضوان توام

آقام آقام اباالحسن آقام

******

رواق و ایوونت ، دل و جلا میده

پنجره فولاد ، شما شفا میده

باب الجوادت راه نجات ، تموم هستی من فدات

شدم دخیل ضریح تو ، دوای دردم نیمه نگات

آقام آقام اباالحسن آقام

******

کرم کن و امشب ، به من نگاهی کن

نیمه شبی مارو، حرم تو راهی کن

من سر راهت نشسته ام ، دخیل جان برتو بسته ام

مرا مرانی زدرگهت ، کبوتر پرشکسته ام

آقام آقام اباالحسن آقام

******

دور ضریح تو ، شلوغه و غوغاست

پرچم سبز تو ، تو عالمین بالاست

سقا خونت حوض کوثره ، از عرش اعلی بالاتره

به شوق صحن و سرای تو ، دلم شبیه کبوتره

آقام آقام اباالحسن آقام

******

اباالرئوفی و شاه خراسانی

باب المرادی و ، صاحب ایرانی

گنبد و ایوون طلا میخوام ، زیارت سامرا میخوام

جون جوادت امام رضا ، من از شما کربلا میخوام

آقام آقام اباالحسن آقام


دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی