گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کیستم من ای که در هر روز و شب می کنی از حق ظهورم را طلب

کیستم من دیدی آیا روی من یا مشامت حس نموده بوی من

کیستم من غرق احسان منی  میهمان سفره و خوان منی

کیستم من لاف عشقم می زنی نام من بر لوح قلبت  می کنی

کیستم من می کنی گه یاد من گه بسوزانی دل ناشاد من

کیستم من ساعتی با من خوشی ساعتی با نفس و اهریمن خوشی

کیستم من که تویی در کوی من گاه خنجر می کشی بر روی من

کیستم من قدر من نشناختی آمدی اندر حریمم تاختی

کیستم من مهدی زهرا منم مصطفی و حیدر  و  زهرا  منم

کیستم من ای به حقم ناسپاس با توأم من ای همیشه ناسپاس

بارها در غصه ام انداختی بارها دیدی مـرا نشناختی

بارها دیدم تو را کردم سلام تو جواب من ندادی یک کلام

بـارها دیدم که در هر انجمن مست اغیار منی غافل ز من

بارها دیدم گنهکاری تو گریه کردم بر تبهکاری تو

بارها شد‌بر تو کردم ‌التماس با عدوی من چرا داری تماس؟

بارها جایت خجل گردیده ام شرمسار و منفعل گردیده ام

بارها با هر گناه و هر بدی آمدی بر روی من سیلی زدی

هر چه از ایام آن دوران گذشت هر چه کردی هر چه بودی آن گذشت

حالیا از نو عمل آغاز کن باب عشق دیگری را باز کن

نیستی تنها تو در فکر فرج روز و شب ما را بود ذکر فرج

عشق یک سویه یقین باطل بود این دل ما هم به تو مایل بود

ما‌تو را این سو و آن سو می بریم ما تو را با هر بدی هم می خریم

ما تو را آخر سعادت می دهیم بر تو از جام شهادت می دهیم

ما که هر کاری برایت می‌کنیم در قیامت کی رهایت می کنیم؟

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۳)

سلام شاعر این چه کسی هستش؟

من دنبال فایل کامل مراسمش هستم وای هر چه جستجو می کنم پیدا نمی کنم

سلام علیکم . فایل صوتی تقدیم به تمام محبین و منتظرین حضرت مهدی علیه السلام

https://www.aparat.com/v/4ork3

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی