گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ممنونتم یه بار دیگه درِ خونت زانو زدم

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ

ممنونتم یه بار دیگه درِ خونت زانو زدم

واسه قبولی دعام بازم پیش تو رو زدم

من می دونم چه کاره ام ، من می دونم که روسیام

امّا خودت گفتی اگه حاجت دارم پیشت بیام

حاجت اوّلم اینه خدا آقامو برسون

دیگه بسه خسته شدم از دوری صاحب زمون

مگه بدا دل ندارن؟ مگه آقا برا خوباس؟

توی همین آدم بدا ، حسابِ عاشقا جداس

آره درسته آخدا ، عاشق گُناه نمی کنه

اما آقام مهربونه ، منو رها نمی کنه

با اینکه من گنهکارم ، می دونه که دوسش دارم

آقای من خوب می دونه کسی رو جز اون ندارم

بدونِ یار مهربون ، زندگیمون حروم می شه

می دونم آخرش میاد ، غصه هامون تموم می شه

حاجت دوّمم اینه منو ببر به کربلا

یا که براتمو بده بازم برم امام رضا

این شبای ماه رمضون همش دلم پر می گیره

با ذکر یا کرب و بلا زندگی از سر می گیره



  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۳)

باسلام.
لطفا تو هم مثل من بیا مطلبم را بخون و نظر بده!
**حلول ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد.**

عنوان مطلب:               دانلود ربنا محمدرضا شجریان
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=138
 
تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بازهم بهتون سر می زنم.
یاعلی

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی