گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ب.ظ

ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است

مهر تو نور دل و اول و پایان من است

ای حسینی که عوالم همه گریان تواند

گوهر اشک برای تو به دامان من است

جان نثار حرمت می کنم ای محور عشق

عشق تو دین من و مذهب و ایمان من است

دیده ام تا صف محشر ز چه آرام شود

که شفیعم برِ تو دیده ی گریان من است

به شب اول قبرم نکنم وحشت و ترس

چون در آن لحظه حسین است که مهمان من است

به سوالم اگر آیند به میزان حساب

پاسخ آرم به خداوند حسین جان من است

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : تست هوش - مربع بعدی کدام است ؟


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی