گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ولادت امام رضا (ع)

سرود

 

ای نثارت قل هوالله و تبارک

ای صراط المستقیم راه تو بی شک

جشن میلاد ِ پر از نورت مبارک

یا علی بن موسی الرضا

بر همه مولا و سَروَر ، بضعه ی جان پیغمبر

نور دو چشم نجمه و ، حضرت موسی بن جعفر

ضامن آهو یا مولا

******

من که آقاجان به عشق تو اسیرم

فخرم این باشد که در کویت فقیرم

آمدم از محضرت عیدی بگیرم

یا علی بن موسی الرضا

من به گلستان قلبم ، یاس ولایت پروردم

بر سر کویت یا مولا ، کاسه ی خالی آوردم

ضامن آهو یا مولا

******

آمدم بر درگهت ای شمس تابان

ای حریم تو بهشت خاک ایران

مددی ای حضرت شاه خراسان

یا علی بن موسی الرضا

من به هوایت دلشادم ، معتکف گوهر شادم

بر لب من یا زهرا و ، سائل بابُ الجوادم

ضامن آهو یا مولا

 

دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی