گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

می‌­خوام برم به کربلا دعا کنم - مناجات

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ
منو کربلا ببر تا زنده‌ام

می‌­خوام برم به کربلا دعا کنم

می­‌خوام حسین خوبمو صدا کنم

 

این دلمو راهی کربلا کنم

ناله کنم من، جونمو فدا کنم

 

می‌­خوام برم به کربلا داد بزنم

از ته دل می­‌خوام که فریاد بزنم

 

داد بزنم حسینمو صدا کنم

گریه کنم، ز دل خدا خدا کنم

 

اونجا کنار قبر مولا بشینم

شاید که من آقا حسینو ببینم

 

می‌گم آقاجون دردمو دوا بکن

جون علی حاجتمو روا بکن

 

می‌­خوام برم به کربلای پربلا

می­‌خوام برم پیش حسینِ سرجدا

 

می‌گم آقا جون که دلم تنگه برات

مثل همیشه دل من کرده هوات

 

پر می‌زنه دلم به شوق کربلا

کی می‌شه من بیام به پابوست آقا؟

 

آقا جون تو رو به جون اکبرت

جون زینب، جون زهرا مادرت

 

آقاجون قسم به دشت نینوا

جون عباس قشنگت به خدا

 

آقاجون به حرمت رقیه‌ات

آقاجون به اصغر ششماهه‌ات

 

آخرش منو ببر به کربلا    

این دل تنگ منو نشکن آقا

 

می‌دونی من عاشق کربلاتم

عاشق اون خوبی و اون صفاتم

 

آقاجون اگرچه من شرمنده‌ام

منو کربلا ببر تا زنده‌ام

 

آقاجون بی کربلات من می‌میرم

می‌دونی به عشق تو من اسیرم

 

واسه دیدن تو هستم دیوونه

آرزو نذار تو قلبم بمونه

 

جونمو بگیر ولی امون بده

کربلا رو تو به من نشون بده

 

آقاجون کرببلات دوای من

خاک اون مرهمه و شفای من

 

اگه من راهی کربلا بشم

از همه غم‌ها دگر رها می‌شم


بهروز قاسمی رها

  • سید مهدی حسینی

بهروز رها

نظرات  (۱)

درود
اجرتان با اباعبدالله
ممنون که از سروده ام استفاده کردی
لااقل زیر شعر می نوشتی اسم شاعرو
بهروز قاسمی _ رها
پاسخ:
سلام بزرگوار
باعث خوشحالی و مسرت بنده هستش که به کلبه حقیر سرزدید
متاسفانه اسم خیلی از شعرا رو نمی دونم
و ممنونم که تذکر دادید
مطلب ویرایش شد و اسم مبارکتون در ذیل شعر ثبت شد
دعا کنید و حلال کنید

کربلا نصیبتون + شهادت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی