گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اگر چه غمم به شدت مولا نمی شود *** این ریسمان ز گردن من وا نمی شود
پیری که هیچ، غربت و حتی امامتم *** مانع برای کینه اعداء نمی شود
یک لحظه هم رعایت حال مرا نکرد *** ور نه به سادگی که کمر تا نمی شود
یک یک مصائبم به خدا مثل مادر است *** گرچه یکی مصیبت زهرا نمی شود
گفتم امان بده که عبایی به تن کنم *** یک لحظه صبر، گفت که اصلا نمی شود
پایی که طعم خار بیابان چشیده است *** دیگر برای صاحب خود پا نمی شود
گاهی نماز نافله در راه خواندنی است *** وقتی بساط سجده محیا نمی شود
گر چه گَهی مصائب من مثل عمه است *** غمهای من به چشم تماشا نمی شود
دیگر مرا به سیلی و با کعب نی نزن *** این ظلم جز به زینب کبری نمی شود
با آن همه ملازم و با آن همه مرید *** هرگز امام این همه تنها نمی شود

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی