گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ز سوز زهر جفا سوخت پیکرم مادر - جوادالائمه

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

ز سوز زهر جفا سوخت پیکرم مادر

بیا بیا دم آخر تو در برم مادر

 

گل امید تو بودم ولی بیا بنگر

چگونه دست خزان کرد پرپرم مادر

 

چو سرنوشت حسن شد برای من تکرار

به زهر کینه مرا کشت همسرم مادر

 

من آه می کشم و او به آه من خندد

حکایتی شده لحظات آخرم مادر

 

ز آتشی که به جانم نشاند ام الفضل

به جد اطهر خود شکوه می برم مادر

 

هر آنچه ناله زدم سوختم ز سوز عطش

کسی نمی شود انگار یاورم مادر

 

به حجره با لب عطشان و حلق خشکیده

به یاد تشنگی حلق اصغرم مادر

 

اگرچه از شرر زهر پاره شد جگرم

ولی دگر نشود پاره حنجرم مادر

 

سه روز گرچه تنم مانده بر زمین اما

نرفت به زیر سم اسب پیکرم مادر

 

ولی به یاد حسین گریه می کنم هردم

که شد به نیزه سر جد اطهرم مادر

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی