گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات



دانلود این مجلس در ادامه مطلب...

شب اول:

 

سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین رنجبر

کربلای ایمان کیوانی (روضه حضرت زهرا(س))

کربلای ایمان کیوانی   زمینه  (توی کوچه درست وقتی چشما تو چشمای من بود…)

کربلای ایمان کیوانی   شور   ( یه بچه یه مادر یه کوچه که بن بست وتاریک وتنگه)

کربلای ایمان کیوانی  شور    (ذکر نعجیل فرج ابی عبدالله عشق ثامن الحجج ابی عبدالله)

کربلای ایمان کیوانی  سنگین (پشت در تا هیزم افتاد توی دلم تلاطم افتاد)

کربلای امیرمحمدی  واحد سه ضرب  (دل دیوونم شده تنگ زیارت)

کربلای ایمان کیوانی  شور ( اهل همین جا همین جا که هستم با چای روضه تو چه مستم )

کربلای ایمان کیوانی  شور ( منم غلام پشت درب خونتم دیوونتم  دیوونتم ،ذکر و رجز )

کربلای ایمان کیوانی شور ( سرم برات به روی دار عاشقتم فدا سرت علمدار)

کربلای ایمان کیوانی شور چهار ضرب  (میدونی یک عمر تو حسرت کربلا موندم )

کربلای ایمان کیوانی شورومدح پایانی  (فقال الله المعبود مگه میشه بی علی بود)

کربلای ایمان کیوانی روضه پایانی

 

 

شب دوم:

 

کربلایی ایمان کیوانی روضه حضرت زهرا سلام الله علیها


کربلایی ایمان کیوانی زمینه(من که اخر جنون با ابر اسمونه گونم شبها بعد هیئتا خودمو حرم میرسونم)


کربلایی ایمان کیوانی شور(ای سردار جمل عشق تو بی مثل شیرین تز از عسل یا مجتبی )


کربلایی ایمان کیوانی سنگین(تا میگیم حسین مادرش ناله میزنه میگه این حسین کشته دور از وطنه)


کربلایی ایمان کیوانی واحد(گرچه یک لحظه با شما گرچه یک لحظه بی شما باشم من گرفتار گرفتار گرفتارم)


کربلایی ایمان کیوانی (مدح)


کربلایی ایمان کیوانی واحد(نطفه گر نطفه پاک است خریدار شمار بشر جن و ملک جمله عزادار شماست)


کربلایی ایمان کیوانی شور(خدا منو وقتی آفرید نوکری تو به من رسید با غمت آقا سرشته شد آب و گلم)


کربلایی ایمان کیوانی شور(جرم کرب وبلا شده غوغای دلم حرم کرب وبلا شده رویای دلم پر پروازم سوی تو بازه)


کربلایی ایمان کیوانی شور(راهی تا حرمت نمونده باز نوکر خودشه رسونده آقا)


کربلایی ایمان کیوانی ذکر(مظلوم غریب تنها عریان )


کربلایی ایمان کیوانی روضه و سینه زنی


کربلایی امیر محمدی شور(مست نازیم و با نگاریم آسوده مست دلبر هستیم این بوده تا بوده )


کربلایی امیر محمدی شور(میخانه به میخانه پیمانه به پیمانه با حالی مستانه می زدم جانانه شدم دیووانه)

  • سید مهدی حسینی

ایمان کیوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی