گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در انتظار مقدمت چشم¬به¬راه و خسته‌ام!
فدای خاک پای تو، بیا که دل‌شکسته‌ام!
نیامدی مسافرم، مرا ز غم رها کنی
شب مرا ز نور خود، به صبح آشنا کنی
نیامدی تو از سفر، دلِ گرفته وا شود
قدم نهی به دیده‌ام، که حاجتم روا شود
مرا ز هجر روی تو، توانِ انتظار نیست
بیا که بی‌عنایت تو در دلم قرار نیست
در اشتیاق روی تو، در انتظار بوده‌ام
ز قطره قطره اشکِ خود، ترانه ها سروده‌ام
بهار من به غیر تو، مرا دگر بهار نیست
بیا که لحظه‌های من، به غیر انتظار نیست
در انتظارِ دیدنت چه ناشکیب مانده¬ام!
بیا امیدِ هستی‌ام، که من غریب مانده‌ام!
بهار سبزپوشِ من، که بر همه سرآمدی!
هزار و چهارصد خزان، گذشته و نیامدی!
چگونه می‌توان به دل بدون تو قرار داد؟
به عاشقان هنوز هم امیدِ انتظار داد؟
مخواه ناامیدی‌ام، امیدِ جاودانه‌ام!
مباد از فراق تو، سفر کنم ز خانه‌ام!

----------------------------------------------------------
غلامرضا غلامپور

  • سید مهدی حسینی

غلامرضا غلامپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی