گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهادت امام هادی (ع)

واحد

 

بین دلم مبتلاته ، زائر صحن و سراته

عزیز زهرا به قرآن ، بهشت من سامراته

آرزومونه که بیاییم آقاجون سوی قبر شما

به همین زودی قرار همه سینه زنا سامرا

یبن الزهرا ، مولا مولا مولا مولا

******

شده دل بی قرارم ، اسیر دامت آقاجون

هستی و دار و ندارم ، فدای نامت آقا جون

گل پیغمبر تو که نغمه ی لیل و نهار منی

پسر حیدر تو نگار منی تو بهار منی

یبن الزهرا ، مولا مولا مولا مولا

******

ذکر عروجم تو هستی ، میشنوی آقا صدامو

کی میشه از تو بگیرم ، تذکره ی کربلامو

کرببلا به خدا دل من شده تنگ حرم

کرببلا بطلب من و با پدر و مادرم

یبن الزهرا ، مولا مولا مولا مولا

 

دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی