گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ظاهراً دارم به روی سینه و سر میزنم - مناجات

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

ظاهراً دارم به روی سینه و سر میزنم
باطناً دارم توسل میکنم در میزنم

روی بال حضرت جبریل پروازم دهند
آن زمانی که سر تیغ علم “پر” میزنم

آبرودار دو عالم آبرویم را نبرد
تا ابد بر سینه ی خود سنگ دلبر میزنم

هیئت اش با خانه اش فرقی ندارد… بعد از این
هیئت اش را آب و جارو مثل قنبر میزنم

بُرد با جاروکش بی ادعای روضه است
غیر از این باشم کف افسوس محشر میزنم

گریه کن که نیستم… تنها سیاهی لشگرم
پس به این نیت فقط به مجلس اش سر میزنم

خوب شد که این شب_جمعه کنارش نیستم
چون که دارم حرف های گریه آور میزنم

گفت زینب: ای برادر از کنار اکبرت
برنخیزی من خودم را پیش لشگر میزنم

هم علی را هم تورا از دست دارم میدهم
پاشو ورنه دست بر گیسو و معجر میزنم

زود پاشو حرمله خنده به آهم میکند
لشگر بی چشم و رو دارد نگاهم میکند

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی