گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سوختم از زهر و آبی غیر چشم تر نبود - امام حسن (ع)

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

سوختم از زهر و آبی غیر چشم تر نبود

جای شمعی آب گشته غیر خاکستر نبود

دل اگر شوق وصال دوست را درخود نداشت

کاسۀ زهر اینقدر شیرین وجان پرور نبود

طشت باغ لاله بود وخون دل گلهای او

درمیان باغ غیر از لالۀ پرپر نبود

من همان سردار تنهایم که از یاران من

در ره عشق ووفا یکتن مرا یاور نبود

بیشتر از لاله ها درسینۀ من داغ بود

وز غم عالم غم واندوه من کمتر نبود

مادرم درپیش چشمم سیلی از بیگانه خورد

آتشی برجانم افتاد ومرا باور نبود

درکنار بسترم دیدم حسینم گریه کرد

لحظه ای جانسوزتر زان لحظۀ آخر نبود

گرچه شد تابوت من آماج تیر دشمنان

شادم ازاینکه درآنجا خواهرم دیگر نبود

ضربت تیر عدورا چوب تابوتم گرفت

حائلی مابین میخ وسینۀ مادر نبود

کی وفائی روز ما تاریکتر می شد زشام

گرکه دودی برفلک ازآتش آن درنبود

-------------------------------------------------------
سید هاشم وفائی
  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی