گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
اربعین حسینی

واحد

(به سبک غریبم و آواره،چشام)

 

چطور بگم دردامو غم و مصیبت هامو

وقتی که خاکه وطنت

میون قبره بدنت

جدا شده سر از تنت

چطور بگم برات داداش از سوز زخم و آبله

چطور باید بگم من از نیلوفرای قافله

بارون چشمام آروم نمی شه

نمی دونم عمرم چرا تموم نمی شه

برادر من

******

با چشم تر تنهایی سخته سفر تنهایی

سخته داداش در به دری

اسارت و بی خبری

سخته داداش بی معجری

حق داری نشناسی من و با این سر و روی کبود

حق داری باورت نشه منو زده قوم یهود

کبوترم من پرم شکسته

مثل سر تو برادر سرم شکسته

برادر من

******

رو قبر تو افتادم برس تو به فریادم

بیا دعایی کن برام

تا که روا شه حاجتام

این زندگی رو نمی خوام

قدم خمیده به خدا ولی سرم خم نشده

طعنه ی دشمنا داداش حریف صبرم نشده

بیا نپرس از سه ساله دختر

تو رو خدا خجالتم نده برادر

برادر من

 

دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی