گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهادت امام رضا (ع)

زمزمه

(به سبک ای ماه من می‌ریزد از)


به روی دامن اجل سر می گذارم

به روی خاک حجره من جان می سپارم

می سوزم از سر تا به پا ، ای وای ای وای

در حجره افتادم ز پا ، ای وای ای وای

هستم علی موسی الرضا ، ای وای ای وای

شد پاره پاره جگرم ، ای وای ای وای

شد بسته چشمان ترم ، ای وای ای وای

چون صید بی بال و پرم ، ای وای ای وای

******

رفتم ز یاد و کس نمی باشد به یادم

چشم انتظارم من کجا هستی جوادم

شد لحظه های آخرم ، ای وای ای وای

بیا بیا ای پسرم ، ای وای ای وای

روی و قرص قمرم ، ای وای ای وای

چشمم بود بر راه تو ، ای وای ای وای

قربان روی ماه تو ، ای وای ای وای

بیا کنم نگاه تو ، ای وای ای وای

******

من که دگر چون آفتاب روی بامم

از بوی عطر مادرم پر شد مشامم

خون می چ کد از دیده ام ، ای وای ای وای

مثل گل خشکیده ام ، ای وای ای وای

از بس به خود پیچیده ام ، ای وای ای وای

تو عشق و احساسی مرا ، ای وای ای وای

شاخه گل یاسی مرا ، ای وای ای وای

ترسم که نشناسی مرا ، ای وای ای وای

******

اجل مرا مشکل گشا باشد جوادم

چشمم به سوی کربلا باشد جوادم

ای بهتر از جانم بیا ، ای وای ای وای

ای نور چشمانم بیا ، ای وای ای وای

ای ماه کنعانم بیا ، ای وای ای وای

من که خموش از سخنم ، ای وای ای وای

منم که دور از وطنم ، ای وای ای وای

بیا بیا کن کفنم ، ای وای ای وای

 

دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی