گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهادت امام رضا (ع)

زمزمه

 (به سبک من امام و الساجدینم)


من دگر از پا فتادم         کس نمیباشد بیادم

چشم من باشد براهت    در کجایی ای جوادم

در کجا هستی بگو ای نازنین

تو بیـا جان دادن من را ببین

بارها من مثل زهرا مادرم

در میان ره شدم نقش زمین

وای من ای وای من ای وای من

­­­­­­­­******

من غریب این دیارم    من کسی جز غم ندارم

من گره گشایم امـا     صد گره خورده به کارم

ای که مـانند گل یاسی مرا

ای که تو عشقی و احساسی مرا

بس که در حجره به خود پیچیدهام

بیم آن دارم که نشنـاسی مرا

وای من ای وای من ای وای من

­­­­­­­­******

این من و این آه سینه    این من و این زهر کینه

در کجایی قرص ماهم         کن نگاهم از مدینه

شاهد جان دادنم تنها خداست

لحظههای آخر عمر رضاست

نور چشم من تماشا کن ببین

هر دو چشم من به سوی کربلاست

وای من ای وای من ای وای من

******

من که میسوزم سرا پا    حال من دارد تماشا

آسمان حجره من            پر شده از بوی زهرا

کس نمیداند چه آمد بر سرم

بسته شد کم کم دو چشمان ترم

در میان سینه تا دارم نفس

دائماً در ذکر مـادر مادرم

وای من ای وای من ای وای من


دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی