گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بگذار از آن شهر ریا دیگر نگویم - اربعین

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ

بگذار از آن شهر ریا دیگر نگویم

از قصّه ی شام بلا دیگر نگویم

 

من را نگاه بی حیای کوفیان کشت

زخم زبان شام را دیگر نگویم

 

آقا همین بس که تو را از من گرفتند

از کوفه و سنگ جفا دیگر نگویم

 

می دانی ای آرام جانم ای حسینم

پس از سر و تشت طلا دیگر نگویم

 

طاقت نداری تا بگویم ای برادر

آتش به جان خیمه ها . . . دیگر نگویم

 

داغ سه ساله پشت زینب را شکسته

این داغ سنگین بود و ما . . . دیگر نگویم

 

من بودم و یک دشت باغ لاله امّا

با داغ خود کشتی مرا دیگر نگویم

 

یک کربلا بس بود تا زینب بمیرد

از کربلا تا کربلا دیگر نگویم

 

وحید محمدی


  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی