گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دعای من همینه که نوکرت بمونم + متن

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

واحد سینه زنی حضرت زهرا سلام الله علیها

فاطمیه 94


دعای من همینه که نوکرت بمونم

بی بی تا آخر عمر از تو فقط بخونم


بانوای کربلایی سید مهدی حسینی

هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین





متن نوحه در ادامه مطلب ...

واحد

دعای من همینه ، که نوکرت بمونم

بی بی تا آخر عمر ، از تو فقط بخونم

حضرت زهرا واسه من  مادری کرده میدونم

راه خدایی شدنو   داده به والله نشونم

یک کربلا ببرم ببرم مادر

با نگاهی بخرم بخرم مادر   ******

دعای خیر زهرا ، چراغ زندگیمه

گوشه نگاه زهرا ، علت بندگیمه

تو آبرو دادی بمن   تو سر به راهم میکنی

خادم روضه هات شدم  می‌خوای که شاهم بکنی

من مدیونم بشما بشما مادر

دوست دارم به خدا به خدا مادر   *****

گداییه تو بی بی ، برام یه افتخاره

بمیره اون کسیکه ، شما رو دوست نداره

عزت شیعه بخدا   از نفسای مادره

اگر که سینه می‌زنیم  همش دعای مادره

ذکر لبهام روز و شب روز و شب مادر

یک کربلا بطلب بطلب مادر   *****

غلام خونه زاده ، حضرت مادرم من

دلم خوشه گدای ، حضرت حیدرم من

فداییه زینبم و   خادم دربار حسین

مست لوای حسن و  خاک علمدار حسین

من بی تو در قفسم قفسم مادر

ای شور هر نفسم نفسم مادر

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی