گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دلم هوای تو کرده شه خراسانی - مناجات

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ
دلم هوای تو کرده شه خراسانی
چه می شود که بیایم حرم به مهمانی

دلم زکثرت زشتی بریده آقاجان
عنایتی که بیایم تویی که درمانی

مرا و گریه شبی در حریم تو کافی است
رفیق گریه ی من، گریه های طوفانی

رفیق مایی و حالی زما نمی پرسی
تو در بهشتی و ماهم اسیر و زندانی

بیا و زندگی ام را چنین مهیا کن
که پیش پای تو آقاشوم قربانی

تمام آنچه که دادی مرا، ز کف دادم
ببین که دشت پر از گل شده بیابانی

چه می شود که قیامت بگویم این جمله
دلم هوای تو کرده شه خراسان
(علی بهزادپور)
  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

عالیه این شعر . دل آدمو هوایی میکنه . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی