گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گفتم چه بگویم به بلا گفت حسین جان

سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

گفتم چه بگویم به بلا گفت حسین جان

گفتم که مرا چیست دوا گفت حسین جان

گفتم بده ذکری که دوای همه درد است

اعجاز نماید همه جا گفت حسین جان

گفتم که رهی نیست مرا جانب معشوق

من با چه روم کرببلا گفت حسین جان

گفتم که خدا سخت غضب کرد چه گویم

تا آنکه شود باز رضا گفت حسین جان

گفتم چه بود ذکر شهیدان که ز رحمت

زهرا همه را کرده جدا گفت حسین جان

گفتم چه کنم تا که شوم اهل ولایت

تا آنکه رسم من به خدا گفت حسین جان

گفتم چه کنم وقت اجل یار بیاید

گیرد سر من بر روی پا گفت حسین جان

گفتم چه بگویم که خدا روز قیامت

ما را بخرد با شهدا گفت حسین جان

گفتم ز لب زینب کبری چه شنیدی

چون دید ز تن راس جدا گفت حسین جان

گفتم که سحر دختر دردانه چه می گفت

تا حاجت وی گشت روا گفت حسین جان

گفتم ز گلوی علی اصغر چه شنیدی

وقتی که سرش گشت جدا گفت حسین جان

گفتم سخن آخر عباس چه بوده

با دست جدا فرق جدا گفت حسین جان

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۲)

  • خون بهای عشق
  • سلام
    مداحی این نوحه رو داری از حاجی ؟ همه جا گشتم نبود . اگه دارید ادرسی لینکی چیزی بدید خدا خیرت بده

    چون ایرانسل پیشوازشو با صدای حاجی داره ولی فایلش پییا نمیشه .

    من هم دنبالش هستم

    هر کسی میدونه بی جواب نزاره

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی