گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهادت امام جعفر صادق (ع)

زمینه


حالا دارم می فهمم ، آتیش در یعنی چی

حالا دارم می فهمم ، سوختن پر یعنی چی

حالا دارم می فهمم ، تو کوچه های غربت

حمله به یک خونه با چهل نفر یعنی چی

نفس نمونده تا بگم ، یه دریا گریه هم کمه

خدا میدونه چی گذشت ، تو کوچه ها به فاطمه

وای ، از حال مادرم

وای ، از چشمای ترم

اینجا بین کوچه ها

ارث از علی می برم

******

حالا دارم می بینم ، گرد و غبار و دودو

حالا دارم می بینم ، شعله های نمرودو

حالا دارم می بینم ، چیزی رو که مادر دید

با دست بسته حیدر ، جلوی مردم بود و

یکی نگفت تو کوچه ها ، بذار عبا به تن کنه

میون شهر کسی نبود ، فکری به حال من کنه

وای ، از تنها موندنم

وای ، از غصه خوردنم

با پای برهنه ام

تا کوچه کشوندنم

******

حالا دیگه حس کردم ، عطش رو در اوج تب

حالا دیگه حس کردم ، ترک های روی لب

حالا دیگه حس کردم ، چرا همش خون بارید

میون چندتا بچه ، چشای عمه م زینب

با روضه ها خمیده شد ، زنی که مثل حیدره

آخه یکی رو نیزه ها ، سر حسینو می بره

وای از روضه های نی

وای، از ردّپای نی

سنگ میخورد به بچه ها

هِی از لا به لای نی

 

 دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

سبک های شهادت امام صادق (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی