گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

من گناه آلوده ام از هر کجا یی رانده ام

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

من گناه آلوده ام از هر کجا یی رانده ام   

هرطرف رو می کنم در بسته و درمانده ام

هم نفس بودم زمانی با شهیدان رهت      

در بساط نفس افتادم من و جا مانده ام

کا خیری را ندارم در وجود خود سراغ    

هرکجارو کرده ام بذر گنه افشانده ام

صحنه هایی دیده چشمانم که دارم شرم از آن    

هر کلام نا بجائی از زبانم رانده ام

هر زمان خواندی مرابی اعتنا بودم به تو   

در عوض دادی هزاران حاجت نا خوانده ام

نیست در پرونده اعمال من یک روشنی   

خوب می دانم تو را من بار ها رنجانده ام

لحظه ای قلبم نلرزید از تجلی گناه       

بار ها با هر بدی عرش تو را لرزانده ام

راه من را باز کن یا رب که من سر در گمم       

بس که خود را لابه لای معصیت پیچانده ام

این دل آواره وآلوده ام را پاک کن                

تا شوم سرباز حق مهدی شود فرمانده ام

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

  • سامانه افزایش بازدید عی سی رنک
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

    همچنین جهت تبادل لینک می توانید به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی