گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پا بر زمین نکش، جگرم تیر می‌کشد - حضرت علی اکبر

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

پا بر زمین نکش، جگرم تیر می‌کشد

 ای نور دیده، پلک ترم تیر می‌کشد

 

 گفتم عصای پیری من می‌شوی، نشد

 یاری رسان مرا، کمرم تیر می‌کشد

 

 ای میوۀ دلم چقدر آه می‌کشی!

 این سینه از غمت پسرم، تیر می‌کشد

 

 با خود نگفتی آخر از این دست و پا زدن

 قلب شکستۀ پدرم تیر می‌کشد!؟

 

 پهلوی تو چه زود مرا تا مدینه برد

 زخمی کبود در نظرم تیر می‌کشد

 

 من خیزران نخورده لبم درد می‌کند

 از بس دهان نوحه گرم تیر می‌کشد

 

 ای پارۀ تنم چقدر پاره پاره‌ای

 با دیدنت علی جگرم تیر می‌کشد

  • سید مهدی حسینی

وحید قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی