گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چشمم از اشک پر و مشک من از آب تهی است - حضرت عباس

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ب.ظ

چشمم از اشک پر و مشک من از آب تهی است

جگرم غرقه به خون و تنم از تاب تهی است

 

گفتم از اشک کنم آتش دل را خاموش

پر ز خوناب بود، چشم من از آب تهی است

 

جان من می‌برد آبی که از این مشک چکد

کشتی‌ام غرقه به آبی که ز گرداب تهی است

 

هر چه بخت من سرگشته به خواب است حسین

 دیدۀ اصغر لب تشنه‌ات از خواب تهی است

 

به روی اسب قیام و به روی خاک سجود

این نماز ره عشق است ز آداب تهی است

 

دست و مشک و علمی، لازمۀ هر سقاست

دست عباسِ تو از این همه اسباب تهی است

 

مشک هم اشک به بی دستی من می‌ریزد

بی سبب نیست اگر مشک من از آب تهی است 

  • سید مهدی حسینی

سید شهاب موسوی یزدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی