گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جلسه هفتگی 25 تیر ماه 1394

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

جلسه هفتگی 25 تیر ماه 1394

هیئت عشاق الزهرا سلام الله علیها قاین

 

سخنران: حجت الاسلام جهانگرد

مداحان: کربلایی علی خرمی و سعید اکبری

 

دانلود و گوش دادن آنلاین در ادامه مطلب ...

 

سعید اکبری - مناجات و روضه پیش از منبر (یک شب مجال گدایی برای ما مانده)

علی خرمی - روضه و مناجات (آغاز می کنم سخنم را به یا حسین)

علی خرمی - زمینه (تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه)

علی خرمی - تک (انگار همین دیروز بود اومدم کربلا) هدیه به روح سید مصطفی رمضانپور

علی خرمی - تک (علی الحسین مولانا)

علی خرمی - شور (یه کاری کن که قلبم یه ذره آروم بشه)

علی خرمی - شور (رویای من ، دنیای من)

علی خرمی - مناجات با کربلا (درستش کن خراب کردم)

 

 

 

جهت دریافت فایل ها و گوش دادن آنلاین روی فایل ها

کلیک کنید و دانلود یا آنلاین گوش کنید ...

  • سید مهدی حسینی

علی خرمی

هیئت عشاق الزهرا قاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی