گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دل داده ام به نغمه ی ادرک اخای تو - حضرت ابوالفضل

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

مسجد وفا

دل داده ام به نغمه ی ادرک اخای تو

با من چه کرد شور برادر بیای تو

 

ای مسجد وفا بدنت، روی خاک ها

گلدسته است یا که دو تا دست های تو

دست تو روی دست من و جبرییل هم

آورده است بال پریدن برای تو

 

با تو چه کرد دیدن قد دوتای من

با من چه کرد دیدن فرق دوتای تو

 

هارون من چگونه شکافد در این دیار

دریای غصه های دلم بی عصای تو

 

دیگر بس است گفتن روحی لک الفدا

دیدی که مستجاب شد آخر دعای تو

 

در پیش خیمه گفته ام" إرکب بنفسی انت"

یعنی که بی مبالغه جانم فدای تو

 

یک چشمه آب اگر که میان خیام بود

صد چشمه خون نبود کنون زیر پای تو

 

از خنده ها بلند شده های های من

از گریه ام بلند شده های های تو


حجتی

  • سید مهدی حسینی

حجتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی