گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شکر صد بار خدا را که سعادت دارم - امام رضا (ع)

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ


شکر صد بار خدا را که سعادت دارم - فرصت آمدن و عرض ارادت دارم

باز در کسوت یک عبد گدا آمده ام - من از این جامه به تن خلعت شهرت دارم

دست من نیست اگر بی سر و پا آمده ام - دست من نیست اگر شوق زیارت دارم

قصّه ی پنجره فولاد و مرا می دانی - من به بوسیدن این پنجره عادت دارم

در این میکده خیمه زده ام شاهد باش - دست امید به دامان اجابت دارم

این دل مرده ی من زندگی اش دست شماست - من خودم خوب به این نکته عنایت دارم

معجزه از تو عجیب است مگر من حتّی - به گدایان تو هم چشم کرامت دارم

حاجتم را ندهی پیش خودم خواهم گفت - او مرا خواسته پیداست که قیمت دارم

" داشتم کنج حرم جامعه را می خواندم " - این سلامی است که تا صبح قیامت دارم

پدرم گفت تو هم خادم این آقا باش - خادمی کردم و عمریست که عزّت دارم

خوشتر از طعم عسل طعم دعای سحر است - با همین زمزمه ها راه به رحمت دارم

شرط آن سلسله ی زرد تو را یادم هست

هر چه دارم من از آن شرط ولایت دارم

**شعر از وحید محمدی**

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی