گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عمـریست معصیت شده کارم خدای من

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ

عمـریست معصیت شده کارم خدای من    

بـرگـو چـگونـه رو به تو آرم خدای من

در مستـی جـوانــی و در سایه ی غرور    

گشتـه گنـاه تـوشـه و بـارم خـدای من


غفلـت مـرا گرفت که مرگ از نظر برفت     

مـن وقـت مـرگ توشه ندارم خدای من

یـک عمـر سـر بـه بستر غفلت گذاشتم       

حالا بــه خـاک سـر بگذارم خدای من

وا حسـرتا بـه روز قیامـت چــو بنگرم       

رنجیـده اسـت خاطـر یـارم خدای من

بـا ایـن کـه هیـچ لایـق لطفت نبوده ام       

عشـق حسیـن گشتـه نگارم خدای من

سرمـایـه ی محبــت او را ز مـن مگیر        

این عشق هست دار و ندارم خدای من

توفیـق ده کــه اشـک بـریزم به یاد او          

حتــی بـه زیر سنـگ مزارم خدای من

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی