گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

می‌نوسیم خدا به حقّ حسین

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ

می‌نوسیم خدا به حقّ حسین

یاسریع الرضا به حقّ حسین

ربّنا آتنا به حقّ حسین

گویم العفو را به حقّ حسین

 

تا ببخشی مرا به حقّ حسین


مانده جانم که به دهن برسد

ملک الموت نزد من برسد

کاش آنجا امام حسن برسد

با رفیقانِ سینه زن برسد

 

تا بگیرم نوا به حقّ حسین

 

ربّنا ربّنا الهِ کریم

سفره دارِ کریم و ماهِ کریم

دست خالى به بارگاهِ کریم

آمدم باز در پناهِ کریم

 

لطف کن برگدا به حقّ حسین

 

آمدم آشتی کنم با تو

رد مکن مستکین خود را تو

من ندارم رفیق الّا تو

ما کریمیم ای خدا یا تو

 

کرمی کن به ما به حقّ حسین

 

منم و کوله بارِ سنگینم

دارد از دست می‌رود دینم

به خداوندیِ تو خوش بینم

من از این ذکر، خیر مى بینم

 

یا سمیعَ الدّعا به حقّ حسین

 

چه نمایم برای وحشت قبر

چه کنم با فشار و غربت قبر

دست خالی از خجالت قبر

مونسم باش بین خلوت قبر

 

رحمی آن لحظه‌ها به حقّ حسین

 

سَتَرالذَنب، کوهِ غفرانی

نام ما را اگر نمی‌خوانی

لااقل جرم ما بپوشانى

من نجف رفته ام نسوزانی

 

جانِ خیرالنّسا، به حقّ حسین

 

باز دارم هواى شش گوشه

بى قرارم براى شش گوشه

درد ما و دواى شش گوشه

آه، پایینِ پاى شش گوشه

 

دل، حرم، کربلا به حقّ حسین

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

  • تبلیغات اینترنتی
  • باسلام ودرود خدمت شما دوست گرامی

    وبلاگ خیلی جالب وزیبایی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

    بنده یک سایت در زمینه تبلیغات اینترنتی ونیازمندیهای اینترنتی دارم وازشما دعوت میکنیم به سایت تبلیغات اینترنتی ما مراجعه کنید وماراخوشحال کنید همچنین در این سایت می توانید تبلیغات ونیازمندیهای خودتان را به صورت کاملا رایگان  وتبلیغات رایگان ثبت کنید.

    ازشما درخواست میکنیم اگه امکان پذیراست لینک سایت ما هم در وبلاگ خیلی زیبا وقشنگ تون در قسمت پیوندها ولینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی آشناشوند

    عنوان لینک : تبلیغات اینترنتی

    لینک : http://niazgoo.com/index.php

    تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی رایگان سایت تبلیغات اینترنتی درج آگهی رایگان درج آگهی رایگان در اینترنت درج آگهی رایگان اینترنتی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی