گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پدرم کرده دعا پیرغلامت بشوم

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

پدرم کرده دعا پیرغلامت بشوم

یا جوانمرگ ، شهیدِ سر راهت بشوم

مادرم خواسته از مادرتان بعد نماز

تا نفس هست فقط خرج عزایت بشوم

کیمیایی ست عجب روضه ی جانسوز حسین

مددی صاحب عزا تعزیه دارت بشوم

کوچه کوچه بزنم حب تو را جار و سپس

از روی بام پریشان فراقت بشوم

کاش میشد گِل تقدیرم عوض گردد تا

ظهر عاشور سیاهیِ سپاهت بشوم

رخصت خیمه ی خود را بده تا مثل زهیر

متحول شده از فیض وصالت بشوم

مثل حر توبه ی من را بپذیر و بخرم

که رها از قفس و بند اسارت بشوم

گوشه چشمی که شبیه وهب نصرانی

من مسلمان شده ی طرز نگاهت بشوم

وسط معرکه مجنون بشوم چون عابس

پیرُهن پاره کنم مست ز جامت بشوم

قاسم ابن الحسنی قد بکشم پای غمت

زیر بار محنت خوش قد و قامت بشوم

مثل شهزاده علی در صف میدان جهاد

با لب تشنه اذان گوی نمازت بشوم

یک سه شعبه ز کمان آید و چون طفل رباب

عاقبت با گلوی پاره فدایت بشوم

سر من باشد و دامان تو چون جون سیاه

بین آغوش تو نائل به شهادت بشوم

گوشه ای از حرمت خاک شوم مثل حبیب

من هم همسایه ی نزدیک مزارت بشوم

حضرت عشق به آمال دلم خرده مگیر

من به قربان سر نیزه سوارت بشوم

بشکند گردنم اما نرسد روزی که

لکه ی ننگ شما باشم و بارت بشوم



  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی