گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چگونه تاب بیارم ندیدنت را من؟

خدا کند که ببینم رسیدنت را من...

ببین چه بر سر من با فراق آوردی

منم اسیر نگاهت,بجا نیاوردی؟

حکایتی شده این جمعه ها و دوری من

شکسته از غم تو شیشه ی صبوری من

کجا پی تو بگردم؟ میان صحرا ها؟

به من به چشم غریبه نگه نکن آقا...

جوان,ولی به خدایت قسم که پیرم من

بعید نیست اگر جمعه ای بمیرم من

دوباره جمعه رسیده ست فرصتم دادی

مرا به جان عزیزت خجالتم دادی

نشسته نام تو بر لب برای دلداری

به روی گردن من حق آب و گل داری

میان بغض گلویم که آه پیدا نیست

بدون تو به خدا ره ز چاه پیدا نیست

قبول,حق تو را خوب ادا نکرده دلم

به عهد بسته ی با تو وفا نکرده دلم

اگر محل ندهی تو خدایی حق اری

اگر که جمعه ی بعدی نیایی حق داری

 

یاسین قاسمی

  • سید مهدی حسینی

یاسین قاسمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی