گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

با کوهی از سوز و گداز، آمد گدایت خدا، آمد گدایت
با حالی از راز و نیاز، آمد گدایت خدا، آمد گدایت
من دوره گردم خدا، دورت بگردم، الهی العفو
مهمان سی شب آمده، ادرکنی یا رب خدا،ادرکنی یا رب
بکاء زینب آمده، ادرکنی یارب خدا، ادرکنی یا رب
رب الحسینم ببین، در شور و شینم، الهی العفو
مهمان منم مهمان منم، تو میزبانی خدا، تو میزبانی
محتاج یک احسان منم، بس مهربانی خدا، بس مهربانی‌
من عبد زهرا خدا، تو رب زهرا، الهی العفو الهی العفو
آمد بهار ناله و آه و مناجات شده وقت ملاقات
با نام صادق آمدم در باب حاجات شده وقت ملاقات
مست بقیعم بده، شأن رفیعم خدا، الهی العفو الهی العفو
یک سال بودم منتظر، ماه خدا را حسین، ماه خدا را
کن قسمتم، شهر اله کربلا را حسین، کرببلا را
ای می فروشم حسین، کن جرعه نوشم حسین، کن جرعه نوشم
یا رب دلم خون کرده با أنّی اُحِبک، أنّی اُحِبک
در هر سحر خواندم تو را، أنّی اُحِبک خدا، أنّی اُحِبک
مهمان حیدر رسید، با دیده‌ی تر رسید، الهی العفو الهی العفو
گر چه شدم توبه شکن، یا ربی العفو خدا، یا ربی العفو
خوردم زمین من را مزن، یا ربی العفو، یا ربی العفو
یا رب الهی، به من بنما نگاهی، یا رب الهی یا رب الهی
یا غافرالذنب العظیم، یا رب الهی خدا یا رب الهی
دعوت شدم در ماه تو، خواهی نخواهی، خواهی نخواهی، یا رب الهی
یا ربنا یا ربنا، در میزنم من، در میزنم من
با صادق آل عبا، در میزنم من در میزنم من
عمامه افتاد از سرش، در بین کوچه خدا، در بین کوچه
افتاد یاد مادرش، در بین کوچه در بین کوچه
مهمان جام صادق آل عبایم، خدا بنما عطایم
با خرج آقا زائر کرببلایم خدا، کرببلایم
با روضه خوان کربلا، میخوانم امسال حسین، میخوانم امسال
لب تشنه افتاده غریبی بین گودال، گردیده پامال، گردیده پامال

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی