گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خــون دل حـاصـل من شد

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ

خــون دل حـاصـل من شد         زهـر کیــن سـاحل من شد

این غــم و بـه کی بگم که           همســرم قاتــل مــن شد

دل مــن غصــه سـر اومد          دیگــه وقــت سفــر اومد

بــرای بــردنــم امشــب           داداشــم بـا مـــادر اومد

دل مـــن از دل مــــادر             گـل مـــن از گـل مـادر

دیگــه مـن راحت شدم از             دیــدن قـاتـــل مـــادر

دل مـــن یــاری نــداری            غیــر اشــک و آه و زاری

چـی مـی شـه ای دل تنهـا            یـه کمــی طاقـت بیـاری

دل مــن افتــاده بـر تب           مـونده جون خسته بر لب

چشـم مـن مـونده به راه             عبـاس‌و حسیـن‌و زینب

دل مـن بـه شور و شینه              غــم ســرای عــالمینه

با وجـود ایـن همه غم              یــاد غــم هــای حسینه

بس کن این ناله و زاری              کـی مــی گه بابا نداری

جـــون بــابـا پسر من             عمــــو رو تنـها نذاری

پسرم با همــه احسـاس            مثــل یه بــرگ گل یاس

غم‌و غصه‌ات رو بگـو با             عمــه‌جــون‌و عمو‌عباس

یــاری کــن بـرادرم رو            نـــور چشمــون ترم رو

کربــلا بــایـد بگیــری           انتقــــام مـــــادرم رو

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی