گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در رهگذرهای غریبی بیقرارم - مسلم ابن عقیل

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ب.ظ


در رهگذرهای غریبی بیقرارم
تنهایم ودر فکرتنهاییِ یارم

تنها میان بی وفاییها و خُدعه
بعد ازخدا تنها امیدم هست طوعه

در هر وجب از خاک هرکوچه گذشتم
یک یاحبیبی با سرشک غم نوشتم

در مسلخ عشق عاقبت رسوا شدم من
رسوایِ تو ای زادۀ زهرا شدم من

ای شعرِ عشقم را توتنها استعاره
دارم شده از عشق تو دارالاماره

اسم تو تنها ذکرجاری در سجودم
بی تو گسسته جان زهرا تار و پودم

قدقامتم را درنماز عشقت ای یار
بستم به یاد قدّ رعنای علمدار

من ماندم و نجوای آرامی بر این لب
وای الامان از آه و زاریهای زینب

بازارِ تیغ و تیر در این شهر گرم است
با اینکه زیر حنجر ششماهه نرم است

بالا نمی آید نفس این سینه تنگ است
آقا میا کوفه که رسم کوفه ننگ است

آید در و دیوار هر خانه به جنگم
شادم که بهر دخت زهرا پیش مرگم

درلحظه های آخرم لب تشنه هستم
ظرفی چو جام زهر دشمن داده دستم

افتاده عکس ماه تو در کاسۀ آب
لبهای خونی میزنم بر روی ارباب

مجتبی تاجیک (ساده)

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی