گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


مجنون شدم که لیلی لیلای من شوی
مهمان شبی به خیمۀ صحرای من شوی

در قاب اشکها بنوشتم ((حسین،عشق))
زیباترین نگار دل آرای من شوی

عالم به هم بریزم از این سوز ناله ام
وقتی که تو ترنم آوای من شوی

عبدالحسینم و به جهان فخر می کنم
یک عمر نوکرم که تو آقای من شوی

خود را زدم به مردن، که از اینجا گذر کنی
عشقت اگر کشید مسیحای من شوی

داغت بکوب بربدنم معتبر شوم
آواره آمدم که تو ماوای من شوی

چشمت بگیرد بخری گر مرا حسین
تو آبروی این دل رسوای من شوی

لذت در این بود که شوم ذبح مقدمت
من دست وپا زنم به تماشای من شوی

جان می دهم فقط به امید محبتت
تا ضامن شفاعت عقبای من شوی

گر کربلا ندیده بمیرم، دعا کنم
در جنه الحسین پذیرای من شوی

گر میزنی به چوب فراغت مرا مزن
خاکم ز کربلاست مدد شاه بی کفن

قاسم نعمتی

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی