گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خدا هر آن چه که بر این گدا عطا کرده - مناجات

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۰ ب.ظ


خدا هر آن چه که بر این گدا عطا کرده
ز فیض نوکری شاه کربلا کرده

تو پادشاهی و من هم گدای راه توام
خدا ز روی کرم بر توام گدا کرده

دلم به یاد غمت روز و شب نوا دارد
خدا مرا به ولای تو مبتلا کرده

همان زمان که پدر داد اذان و مادر شیر
محبتت به دلم خانه ای بنا کرده

بریده رخت غلامی به قامتم زهرا
مرا غلام تو آن مظهر حیا کرده

به تار موی تو هرگز نمی فروشم من
تمام آن چه خدای جهان به پا کرده

عذاب و لعنت حق بر کسی که از کینه
به سوی سینه ی تو تیر کین رها کرده

عذاب و لعنت حق بر کسی که لب تشنه
سر مطهر تو از بدن جدا کرده

محمد مبشری

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی