گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


به روح مرده ی بی جان من تو جان دادی
مرا که در به درم خانه و مکان دادی

به استغاثه صدایت زدم، طلب کردم
هر آنچه خواسته بودم تو بیش از آن دادی

هزار مرتبه توبه شکستمُ اما
دوباره از سر احسان به من زمان دادی

مرا به جز تو کسی در جهان نمیخواهد
فقط تویی که به این خسته آشیان دادی

غریب بودمُ در راه بی هدف، تا که
مسیر کرببلا را به من نشان دادی

حسینِ فاطمه ای صاحب همه دنیا
به من مقام غلامی آستان دادی

شریف می شود هر کس گدایتان باشد
ز بسکه بر همه احسانِ بیکران دادی

هزار مُلک و مَلک آفریده شد وقتی
میان عرش خداوند عبا تکان دادی

شنیده ام که غروب غریب عاشورا
هزار داغ و بلا دیدی و جوان دادی

نوشته اند که با دست خویش آقا جان
ز آب پاک و مطهر به دشمنان دادی

به جسم رفته ز هوشت چرا لگد میزد؟
مگر به شمر، غنائم کم از سنان دادی؟

به زیر سم ستوران شکسته شد سینه
شبیه مادرتان زخم استخوان دادی

ز بسکه عاشق اخلاق مرتضی بودی
نگین پادشهی را به ساربان دادی

به پیش دخترکان تو نان خشک انداخت
همان که نیمه ی شب مخفیانه نان دادی

محمد قاجار

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی