گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دلم همینکه مرا سوی موی یار کشید

سر ِ مرا سر ِ عاشق شدن به دار کشید

خودم نیامده ام محضرش ، خودش آورد

مرا به پیش ِ خودش جذبه ی نگار کشید

منی که آه نگفتم برای هیچ کسی

همینکه نام تو آمد دلم هوار کشید

*یعنی اگه عزیزمم از دنیا بره،عاطفه به کنار ولی زیاد بی تابی نمی کنم تو مشکلات و غم و اندوه*

منی که آه نگفتم برای هیچ کسی ...

همینکه نام تو آمد دلم هوار کشید ...

*دیگه کم کم صدا زنگ قافله ت داره به گوش میرسه .... ای حسین .... خدا کنه این چند وقته من دوام بیارم برسم به محرمت ...*

***

حلال کن که اسیر ِ نگاهِ تو نشدم

گُنَه برایِ دلم نقشه یِ فرار کشید

*این گناهه که منو از تو دور می کنه،و الا میدونم تو منو دوست داری آقا ..." این رفتار بده منه ازت دور میشم،امشب میتونی ما رو ببخشی مولا،امشب میتونی یه دستی به دل ما بکشی،آیینه ی دلمون بدجوری خاک گرفته،هر کاری می کنم از چشمام اشکی نمیاد ،یه کاری کن داره عمرم تموم میشه آقا،یَا وَلِیَّ اللَّهِ إِنَّ بَیْنِی وَ بَیْنَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ ذُنُوباً لا یَأْتى عَلَیْها إلّا رِضاکُم

درود بر پدرم از همان طُفولیَتَم

برای روضه ات از من همیشه کار کشید

برای آنکه منم عاقبت بخیر شوم

مرا به دست تو داد و خودش کنار کشید

فراق ِ کرب و بلایت خودش مرا کُشته

به رویِ کشته نباید که ذوالفقار کشید

*کربلا نرفته ها،بین الحرمین ندیده ها،کیا دلتنگ حرمشن؟یا اباعبدالله،ما رو ازین روضه ها جدا نکن*

فراق ِ کرب و بلایت خودش مرا کُشته

به رویِ کشته نباید که ذوالفقار کشید

خدا کُنَد که منم اربعین حرم باشم

چقَدر برایِ حرم باید انتظار کشید؟!...

شاعر : رضا قربانی

                                   دانلود روضه
  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۱)

  • محمد آذرکار
  • خدا حفظش کنه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی