گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهادت امام هادی (ع)

زمزمه

 

بسوزم از دل و جانم ، برای حضرت هادی

ز زهر کینه جان داده ، فدای حضرت هادی

واویلا آه و واویلا...

******

به زهرا تسلیت گوییم ، عزای نور عینش را

همان که کشته شد مظلوم ، غریبانه به سامرا

واویلا آه و واویلا...

******

چنان از زهر نامردان ، ازو سوزانده شد پیکر

که هر دم ناله سر میداد ، کجایی سوختم مادر

واویلا آه و واویلا...

******

ببین مادر ببین مادر ، که سر تا پا شرر گشتم

چو فرزندت حسن من هم ، ببین پاره جگر گشتم

واویلا آه و واویلا...

******

ز بس مظلوم بودم من ، شدم از غصه آکنده

عدو در پیش چشمانم ، زکینه قبر من کنده

واویلا آه و واویلا...

******

ببین مادر عطش گشته ، به من غالب در این غوغا

دم آخر کنم گریه ، به یاد روز عاشورا

واویلا آه و واویلا...

******

میان مقتا عشقش ، حزین و خونی و عریان

حسینت ناله سر میداد ، انا العطشان انا العطشان

واویلا آه و واویلا...

******

ز بسکه تشنگی غالب ، شده بر سبط پیغمبر

حسینت دود می دیده ، همه جا را دم آخر

واویلا آه و واویلا...


دریافت سبک


  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی