گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ولادت امام محمد باقر (ع)

زمزمه

(به سبک السلام ای خاتم)

 

تو ولی کبریایی نور چشم مصطفایی

میوه ی قلب حسین و تو عزیز مجتبایی

مدینه با صفا ،‌ شده از مقدمت

بده عیدی بما  ، ز لطف و مرحمت

گل زهرا مدد ، گل زهرا مدد

******

جلوه ی نور خدایی قبله ی اهل ولایی

تو شکافنده ی علم ها هفتمین معصوم مایی

امید عالمین ، علی را نور عین

عزیز مجتبی ، گل باغ حسین

گل زهرا مدد ، گل زهرا مدد

******

شکر خدا می کنم من که شدم مهمان کویت

تو امام پنجم هستی دست ما مولا به سویت

تویی نور دلم ، تمام حاصلم

به جان مادرت ، نما حل مشکلم

گل زهرا مدد ، گل زهرا مدد

******

در شب میلادت ای گل این دلم رفته بقیعت

به فدای قبر خاکیه تو و قدر رفیعت

دلم گردیده آب ، بود قبرت خراب

چنان جد و پدر ، میان آفتاب

گل زهرا مدد ، گل زهرا مدد

******

مهدی زهرا کجایی این دلم کرده هوایت

کی شود مولا بیایی جان من گردد فدایت

گل پیغمبری ،‌ تو یابن العسکری

به خلق این جهان ،‌ پناه و یاوری

گل زهرا مدد ، گل زهرا مدد

 

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی