گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوسـت دارم حــرف بزنم با تو شبونه آخدا

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

دوسـت دارم حــرف بزنم با تو شبونه آخدا

حرفای مهــربــونــی و عاشقــونـه آخدا

دوست دارم تـا بشنـوی صدای خسته ی منو

صـدای ذکــر و دعـاهای شبــونــه آخدا

دوست دارم که مونس این بنـده ی تنها بشی

ای کـه تنهـایی و یکتـا و یــگانـــه آخدا

دوســت دارم کــه ساقی کوثرِ تو صدا کنم

عشـــق او از دل مـن کشــد زبــونه آخدا

دوسـت دارم کــه مُحـرم راز دل مـولا بشم

بشنــوم اون دعــاهـای عــارفـونـه آخدا

دوسـت دارم تـو دل چـاه غربتش سـر بِبَرَم

تیر آه خستــه شــو بشــم نشـونــه آخدا

دوست‌دارم‌که‌بشنوم‌چـی می گه از داغ گلش

از غــم سـوختـن درب آشیــونـــه آخدا

دوسـت دارم تا بمیـرم از غـم سینه سـوز او

ضـربـت میــخ در و اون تــازیـونـه آخدا

دوست دارم کـه از غـم یاس کبودش بسوزم

تا بشم خــاکستـر ایــن آشیــونـــه آخدا

محمد علی شهاب

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی