گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

وفات حضرت معصومه (س)

زمینه


رو لبامه فقط آه ، چشامه ابر بارون

رضاجانم کجایی ، ندارم بی تو سامون

معصومه یک مدته ، نداره از تو خبر

خیلی دلم تنگته ، ای به شب غم سحر

تو رفتی و از فراقت ، لحظه لحظه گریه کردم

یه آرزو تو دلم موند ، بیامو دورت بگردم

وای وای ، کجایی ماه شبم

وای وای ، همینه تاب وتبم

بیا حالم و کن تو تماشا

خواهرت داره جون میده اینجا

کی سرم رو بگیره به دامن

غیر تو پاره ی تن زهرا

وای وای ، امون از این غریبی

*******

خیلی دورم شلوغ شد ، وقتیکه اومدم قم

جات خالی بود برادر ، چقدر بین مردم

دسته گلا رو برام ، پیکش می‌آووردن و

من و توی شهرشون ، با احترام بردن و

ولی چقدر فرق اینجا ، زیاده با مردم شام

دلم می‌سوزه برای ، عمه و اون شهر بد نام

وای وای ، روضم شده یه کلام

وای وای ، امون از کوفه و شام

غم من غم طفل ربابه

غم من رد زخم طنابه

چی گذشت توی شام به رقیه

شد روا حاجتش تو خرابه

وای وای ، امون از این غریبی


دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی