گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

میلاد امام حسن عسکری)ع(

سرود

(به سبک امشب دخیل پنجره)


امشب که رحمت داره میریزه خدا

مرغ دلم پـر زد به سوی سامرا

از آسمون شادی می باره

دلم بـا غـم کـاری نداره

کار دو عالم شور و سروره ، روی همه لبها ذکر نوره

یا حسن عسکری

رسیده یارم بلا به دوره ، روی همه لبها ذکر نوره

 یاحسن عسکری

ببین دل پره بهونه ، به عشق روی تو میخونه

 منو زائر سامرا کن

نزار که آرزو بمونه ، یه شب با صاحب زمونه

من و زائر سامرا کن

******

هر کس میاد توی بهشت سامرا

با دست خالی بر نمی گرده آقا

میگن که خیلی بی نظیری

گداها رو زود می پذیری

هر کی تو رو داره غم نداره ، با تو زمستونشم بهاره

یا حسن عسکری

تا آخر دنیا روزی داره ، هر کسی حاجت پیشت میاره

یا حسن عسکری

من اومدم برا گدایی ، مثه گدای سامرایی

از در خونت نمیرم

تو دست رحمت خدایی ، تا نگیرم امشب عطایی

از در خونت نمیرم

 

دریافت سبک

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی