گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

امشب شب میلاد آن نور خدایی است

کار تمامی جهان امشب گدایی است

حالا اگر بیگانه هم هستی بیا تو

این خانه از اول سرای آشنایی است

در امتحان عاشقی دلها محک خورد

این آزمون امشب شده بر پا!...نهایی است

می خوانم از روی شعف آیه به آیه

مولود قرآنی ما چون هل اتی یی است

حتی اگر از زائران مشهدم من

اما دلم حال و هوایش سامرایی است

 

حسن خدا حصن حصین آمد به دنیا

ابن الرضای سومین آمد به دنیا

 

 

باید گل افشانی کنیم امشب جهان را

باید وداعش کرد این فصل خزان را

در عمق چشمهای نرگس وار مستش

باید ببینی از کران تا بی کران را

توفیق اگر شد شاملت در صف بیا تا

نوبت اگر شد هدیه گردانیم جان را

شکرانه چند رکعتی با مهر تربت!...

باید جلو انداخت یک ذره اذان را

حالا اگر اشکی سرازیر است یکسر

باید بدانیم قدر این آب روان را

 

آن مه لقای مه جبین آمد به دنیا

ابن الرضای سومین آمد به دنیا

 

 

زیبا نسیمی در فضای دل وزیده است

از آسمانها تا زمین نوری رسیده است

دیگر چرا از گفتنش باید حذر کرد؟

حالا که لحظه لحظه ی خوب سپیده است!...

در آینه عکس امام مجتبی بود

چونکه خدا از نو حسن را آفریده است

این چشمهای من نفس دیگر ندارند

دل در میان سینه از بس هی تپیده است

دیوانه ام دیوانه ام دیوانه ی او

کار جنون من عجب بالا کشیده است

 

نور سماوات و زمین آمد به دنیا

ابن الرضای سومین آمد به دنیا

 

 

رفته به رفته وقت ما دیگر تمام است

اما شروع لحظه های این امام است

مستم وَ هوشیاری نمی دانم وَ اکنون

جز باده هر چیزی به من امشب حرام است

الحمدلله آن پرستویی شدم من

که تا ابد ماوای او بر روی بام است

وقتی که محو لیل گیسویش شدم من

دیگر سحر حتی برایم عین شام است

حرز امام عسگری روی لبم هست

حرزی که بر روی لبم دائم،مدام است

 

نور الیقین حق الیقین آمد به دنیا

ابن الرضای سومین آمد به دنیا

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی