گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

همسفر ! من ز شام آمده ام - اربعین

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ق.ظ

همسفر ! من ز شام آمده ام
تشنه ی یک سلام - آمده ام


پشت رو پوش پاره پاره ی خود
از دل ازدحام آمده ام


کاش عباس نشنود که من از
پیش چشم عوام آمده ام


خیزران بود و خنده بود و شراب
بین بزم حرام آمده ام

گرچه بودم اسیر دشمن تو
با وقار تمام آمده ام


مدتی بی تو بودم اما باز
به برت "آشنام" آمده ام


آب آورده ام کجا هستی؟
وای من بین بوریا هستی؟


بی تو رفتم سفر اگر مردم
از غم سنگ و سر،دگر مردم


ماجراهای گفتنی دارم
نه دگر جان و نه تنی دارم


بار غم را به دوش می بردم
لطمه از دست این وآن خوردم


کوچه کوچه پی سرت بودم
همه جا پیش دخترت بودم


دخترت در خرابه خوابش برد
سر زخم تو صبر و تابش برد


سر تو روی نی سفر می کرد
چشم تو بر رخم نظر می کرد


نظر خسته ی تو آبم کرد
صوت قرآن تو کبابم کرد


باید از درد شرم، جان بدهم
پیکرم را اگر نشان بدهم


چه بگویم چه بر سرم آمد
پنجه ای سمت معجرم آمد


آینه بودم و شکسته شدم
روی پا بودم و نشسته شدم


پست و بد فطرتند مردم شام
دور من کف زدند مردم شام


کوفه و اهل آن... نمیگویم
کودکان،قرص نان...نمیگویم

سر بازار و چشم نامحرم
درد زخم زبان ...نمیگویم


محمد حسن بیات لو

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی