گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


شور و زمینه امام حسن مجتبی
سبک قدم قدم

_______________________
این شبها قلب ما محزونه
شیعه بی طاقت و دل خونه
مادری قد کمونی روضه
از غم پسرش میخونه
آقامون بس که غربت داره
آسمون داره خون می باره
مهدی فاطمه سر روی
قبر خاکی او میذاره
____________
دلم شده/پر ازمحن  / کاشکی زیارتت بشه نصیب من
*********
آهی پر از شراره داری
چشمانی پر ستاره داری
بایاد کوچه ها و سیلی
یک قلب پاره پاره داری
عمرت باغصه وغم سرشد
سهم تو دیده های تر شد
میسوزه جگر تو اما
قاتل تو غم مادر شد
___________
شهید کوچه ها حسن / مادرو دیدی زیر دست و پا حسن
********
با غمها همنشینی آقا
یکتا و بی قرینی آقا
کوریه چشم هربدخواهی
معزّ المؤمنینی آقا
کاش صاحب اعتباری باشم
مجنون بیقراری باشم
یک روزی توی صحنت اقا
خادم افتخاری باشم
___________
اینه همه/امید من / یه روز میام پیاده تا صحن حسن
********
اشک چشمامو جاری کردم
از بسکه آه و زاری کردم
تو رویا دیدم ایوونت رو
با اشکام آینه کاری کردم
تو بقیع بارگاه میسازیم
چارتا گنبد طلا میسازیم
ایوون و ضریح و گلدسته
مثل کرب و بلا می سازیم

 ____________
مثل شهید /بی کفن / صاحب حرم میشه یه روز امام حسن
*********



سید مهدی حسینی - شلاقی و تک (این شب ها قلب ما محزونه)

  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی