گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

گلستان شعر و سبک اهل بیت (ع)

دانلود سبک ها و متن اشعار و سبک ها و مقاتل اهل بیت

دیدی خم ابروی تو با ما چها کرد
زآندم که تیری سوی قلب ما رها کرد

بر من گناهی نیست گر آشفته حالم
تیر غمت این گونه ما را مبتلا کرد

دیوانه ام خوانند و راهم را ببندند
گاهی به حال خسته و زارم بخندند

باکی ندارم چون تب و تابم حسین است
شاهم به عالم چون که اربابم حسین است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
ای خدا، دل خونم     بی بابام، گریونم
بیقرار، بی سامونم
از دلم غم سر زد    پیش من پرپر زد
از غمش، نیمه جونم
آسمونم، مهربونم، دلخوشی هام رفت
مهر و ماهم، سوز آهم، سوی چشمام رفت
شد علی تنها
آه و واویلا
مولا اباالزهرا 3
*****
سهم من ماتم شد     غصه ی عالم شد
به دلم غم محرم شد
آتیشه تُو سینه     سوت و کور مدینه
زخممون بی مرهم شد
رنج و دردم، آه سردم، بعد بابامه
بی کسی هام، زخم چشمام، سهم اشکامه
از دل زهرا
آه و واویلا
مولا اباالزهرا 3
*****
غمگینم، آشوبم      به سینه می کوبم
از دستم رفت محبوبم
بی بابا شد زهرا   دردمه بی دوا
دلخونِ این غروبم
بیقرارم، گریه کارم، سوختم از این غم
کو بهارم، کو نگارم، نالمه هر دم
دارم این نوا
آه و واویلا
مولا اباالزهرا 3


دریافت سبک
  • سید مهدی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی